10228
Book
In basket
Dzisiejsze media nie są tym samym, co wczorajsze, tym bardziej nie wiemy, czym będą media jutrzejsze. Pomagając czytelnikowi odnaleźć się w tej niepewności, każdy z autorów prowadzi go własną ścieżką. Razem napisali książkę dla tych, którzy nie boją się intelektualnych wyzwań. (Piotr Zwierzchowski)
Książkę uznaję za bardzo wartościową. Z pewnością okaże się ona ważną lekturą dla wszystkich zainteresowanych problematyką współczesnych przeobrażeń rzeczywistości społecznej za sprawą nowych technologii. Będzie pożytecznym źródłem wiedzy i wzorców analitycznego myślenia w tym polu dla studentów filozofii, komunikowania i mediów, kulturoznawstwa, dziennikarstwa, socjologii. (Ryszard W. Kluszczyński)
Filozofia, kulturoznawstwo i antropologia - to trzy główne perspektywy badawcze wyznaczające multidyscyplinarne ujęcie problematyki teorii mediów zaprezentowane w tej książce. Trzy różne osobowości Autorów, trzy wyraziste propozycje teoretyczne, ale w istocie podobne próby poszukiwania fundamentalnych rozstrzygnięć teoretycznomedialnych. Ten "projekt" nie tylko zasługuje na uwagę, on domaga się, po pierwsze, głębokiego namysłu, po drugie, zachęca, by nie powiedzieć prowokuje, do polemiki i dyskusji. Bez takich autorskich prób przemyślenia roli mediów w czasach bio-techno-logii nasza wiedza na temat świata w jakim przyszło nam żyć będzie nie tylko niepełna, będzie ona po prostu uboga. (Piotr Zawojski)
Availability:
GBP w Pawonkowie
Brak informacji o dostępności: sygn. 31 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 271-287. Indeks.
Funding information note
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again