10257
Book
In basket
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie? Frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną. "Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Availability:
Filia w Kośmidrach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Lisowicach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Łagiewnikach Małych
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Gwoździanach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 211-[221].
Funding information note
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again