10257
Książka
W koszyku
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie? Frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną. "Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Status dostępności:
Filia w Kośmidrach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Lisowicach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Łagiewnikach Małych
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Filia w Gwoździanach
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 211-[221].
Uwaga dotycząca finansowania
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej